corners-bottom.gif
kia.png subaru.png mercury.png

blockbar-rightend.png blockbar-leftend.png

Feedback från våra kunder

  • UTMÄRKT ATT MAN UNDER ARBETET MED BILEN KUNDE FÅ VÄNTA I ETT RUM, DÄR VILA OCH KAFFE BJÖDS. ENDA MISSEN VAR ATT BATTERIET TILL BILNYCKELN INTE BYTTES TROTS BEGÄRAN HÄROM. NÅGON DAG SENARE SKEDDE SÅ GENOM VÄNLIG BILMOTTAGARES FÖRSORG OCH DETTA UTAN KOSTNAD FÖR ARBETET.


  • Som alltid tycker jag att det är dyrt att lämna in bilen på service. Det bara kostar... Men, deet är alltid trevligt bemötande och god service på Beos i Uppsala


  • Trevligt bemötande i all kontakt och snabb service!
  • Är mycket nöjd med både bilen och bemötandet
  • Jag är mycket nöjd med allt!!!!
  • 'Känns tryggt, trevlig personal med trovärdigt bemötande
  • 'KIA är en av de bästa bilarna jag ägt jag har använt och ägt ca. 30 st'
  • 'Det har varit positiv personal som verkligen tagit hand om mig från början till slut!! Tack KIA'
  • Blev särskilt nöjd med det trevliga bemötandet och serviceandan.

  • Hade inget behov av fortlöpande information och fick därför inte någon. Allt sköttes till min fulla belåtenhet. Personalen var mycket serviceinriktad och trevlig.'

  • 'Mkt bra å tillmötesgående personal.Jag fick ett bra intryck av besöket.Alla verkade veta vad dom skulle göra.Ordning å reda av det jag kunde se iaf.'

  • BeOs Bilservice är den bästa service verkstad jag har varit i kontakt med någonsin!!! :o]



  • Jag har varit i kontakt med er verkstadspersonal vid några tillfällen gällande min KIA Sorrento. Senast talade jag med en kille som jag tror hette Micke. Vill passa på att tacka för ett extremt trevligt, bra och proffsigt bemötande. Jag kommer definitivt att rekommendera er.


  • Mycket nöjd med verstaden och deras bemötande. KIA:s garanti håller vad den lovar men jag tycker att bilen har haft förmånga garantireparationer. Varje reparation innebär att jag måste till verkstaden vilket är bökigt. Verkstaden har verkligen varit snabba på att lämna tider för reparation så det har funkat - men som sagt lite för mycket garantireparationer. Bävar lite för vad som händer när den går ut......

  • 6 st av våra 5 st Kia Venga [1 har haft problem 2 gånger] har fått driftsproblem pga. igensatta bränslefilter mellan bytesintervallerna. Alla tankas på OKQ8...



  • Vi kommer att flytta från Uppsala, så därför är jag lite tveksam om vi kommer att vända oss till BeOs nästa gång vi behöver service. Annars skulle vi definitivt vända oss dit, vi är alltid glada över deras bemötande och service!

  • Åkte till verkstaden för att rådfråga om ett missljud. Fick felet identifierat och åtgärdat vid samma besök. Det tog ca 45 min totalt



  • Min son och sonhustru har nyligen köpt Kia sonen lite större än min. Och jag har absolut inget att klaga på. När jag nu endast behövde nya torkarblad gick killen ut och satte dit dom nya...jag frågade inte ens. Det kallar jag service




  • Verkstaden försökte avhjälpa problemet men lyckades inte hitta felet. Mycket bra återkoppling om vad de gjort för felsökning
  • Jag är mycket nöjd med verkstaden. Har lämnat bilen dit flera gånger och alltid fått proffetionellt bemötande. tyvärr har det varit förmycket fel på bilen!!!! Kolla i era register om vilka reparationer som har gjort - inte bra. Hittills funkar garantin men när den går ut kommer jag att få problem. Kör ca 3000 mil om året så jag använder bilen mycket. Har mindre problem med min Passat från 1999....

  • hej beos bilservice och kia. jag är mycket nöjd med besöken hos er. men ni måste byta er kia rio som lånebil. den är alldeles för skramlig och burkig. har lämnat i bilen igen för att den varva inte mer än 2900 på fullgas idag. fick ett kanon bemötande som vanligt och jag fick åka nya kia ceed med all extra utrustning som låne bil. direkt kom tanken på att byta upp mig. jag tror försäljningen av nya bilar ökar om kunden får låna värstingarna! tack än än gång beos bilservice för bra kommunikation samt väl utförtarbete! jag skulle kunna få min garantiservice billigare någon annanstans förmodligen men erat bemötande samt trevlighet och kunnande gör att jag inte ens funderar i dessa banor.

  • får inte tag i reservdel har vart i kontakt med beos då det finns en del på bilen som är trasig men inte går att få tag på, beos har till skillnad mot andra verkstäder verkligen försökt hjälpa, stor eloge till dom



  • KANON BRA VERKSTAD O TREVLIG O KUNNIG PERSONAL
  • Beo´s Bilservice är mycket bra på alla sätt. Vänder mig nog dit i fortsättningen även det är en bit att åka till Uppsala.
  • Jag har aldrig blivit så väl bemött över huvud taget som av både säljare och verkstad som gäller min Kia.


Hej Lina, och jag tackar dig igen för ditt engagemang, och för ett proffsigt kundbemötande du har visat angående ett ärende som egentligen inte kanske var ditt.
Finns nog fler företag som skulle behöva gå i din/er skola när det handlar om kundbemötande. Rätt ofta som det lilla extra blir helt avgörande för helheten som du säkert redan vet


  • Beos bilservice är helt enkelt bäst
  • Bra service och mycket bra bemötande. Påminnelse om service
  • Jag är mycket nöjd med bilen och serviceverkstan
  • KIA överraskar positivt!
  • BeO sevice Uppsala är jättebra,Hälsa företaget från stig Gustafson Agera AB
  • Älska Kia bilar,har min 4:e Kia och är väldigt nöjd med min försäljare och den service jag får när jag behöver.
  • BeOs SMS-service är kanonbra!
  • Mycket nöjd med verkstadens bemötande
  • Beos bilservice en trevlig och bra verkstad

mrf.gif aaa.gif
17-03-29